Pagini

vineri, 15 mai 2009

Rochița Evei - prima rochiță de botez de la Baby'Smart!

Prima rochiță pentru botez, lucrată vreodata de mâinile mele ... e gata! Eva a și inaugurat-o la botezul ei de sâmbăta trecută! Și i-a plăcut ... a gângurit foarte zgomotos la vederea ei ...
Am adulmecat prin șifoane albe, fine, lucioase ... am răscolit cu nesaț prin cutia cu dantele croșetate din fir subțire de bumbac ... am visat rochii somptuoase din vremuri de demult ... aproape am atins, cu vârful degetelor, marginile jupoanele înfoiate, volanele bogate, scrobite, frematand la fiece pas ... m-am rotit încercând să ridic juponul cât mai sus, la orizontală ... să-l văd învârtindu-se odată cu trupul ... am cuprins laolaltă în această spirală frânturi de materiale, albituri orgolioase, schite și creioane agitate, desene, cartoane, foarfece, ațe, panglici ... le-am mângâiat cu drag, le-am tăiat încet, cu teama de a nu le risipi, le-am cusut cu uimire, la gândul ca vor atinge un trup, prea delicat pentru a fi acoperit ... m-am oprit apoi din rotirea amețitoare ... mi-am echilibrat verticala ... și am întors tot ghemul de alb pe față ... mâneci de păpușă încrețite în dantelă ... aripi de îngeraș ... juponul tivit cu colțișori delicați ...

Am descoperit rochița Evei .... nimic nu luminează mai mult imaginea unui nou-născut înaintea Botezului, decât albul diafan și curat al pânzelor fine de bumbac ...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iti multumesc pentru comentariul tau!